Monday 26 September 2011

Vintage juletag

Har fått litt dilla på tags om dagen. Dette ble en juletag i vintage stil.




Hva har jeg gjort og brukt her..? Tja, tjo.. Starta egentlig uten mål og mening med denne tagen, og bare hadde på litt ulike jordfarger av Distress Ink. Deretter embosset jeg hele tagen med Distress Embossing Powder - Walnut Stain. Så klina jeg på hvit Distress Crackle Paint - Picket Fence - og gned deretter dette med Distress Stains - Vintage Photo - etter at det hadde tørket og sprukket (mye Distress her, med andre ord...). Deretter skrapte jeg litt av krakeleringen vekk.
Jeg har også kantet med Adironack Acrylic Paint Dabber - Gold.
Da alt dette var tørt, knyttet jeg et brunt bånd rundt tagen og festet engelen (fra utklippark) med 3D-puter. Hun fikk også litt glitterlim på vingene.
Helt til slutt pyntet jeg litt nederst med noen sølvbrads og roser fra Papirloftet og Wild Orchid Crafts.
Opphenget til tagen er hamptråd som jeg har tvunnet.

Jeg deltar på
Vintage Udfordring 28 (Fri)
Stamp ARTic - ARTsy Julekort utfordring
med denne tagen

3 comments:

  1. Lekker!!! For en jobb du har gjort med bakgrunnen, og det ble kjempestilig!!!

    Takk for at du deltar hos VintageUdfordringen!

    Ha en fin uke!
    :-)

    ReplyDelete
  2. wow så snygg tag! Vackert motiv och vilken fin effekt det blev med Crackle painten. Tack för att du deltar i Vintage Udfodring.

    ReplyDelete
  3. Skønt Vintagetag..
    Lækkert effekt med cracklepaint og stain.
    Virkelig gennemført og lækkert.
    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    ReplyDelete

I always love a comment! Mwah! :)