Monday 5 March 2012

Steampunk tag

Kaster meg på Scrappiness Creates' marsutfordring - Lag din egen bakgrunn med en steampunk tag. På denne har jeg brukt to selvlagde bakgrunner...

Bakgrunn 1:
Den største tagen er laget av akvarellpapir stanset ut med Sizzix Tim Holtz Alterations Bigz L Tag & Bookplates. Papiret er farget med Distress Ink Vintage photo og Walnut stain. Deretter er dette "spritzet" med vann og tørket. Jeg har så stemplet med to ulike stempler fra Steampunk-serien til Tim Holtz / Stampers Anonymous med Archival Ink Coffee og Jet black. Kantene er distresset og farget med Walnut stain.

Bakgrunn 2:
Dette er en manilatag farget med Distress Ink Dried marigold og Spiced marmelade og kantet med Black soot. Denne er også "spritzet" med vann for å lage flekker. Stempelet er fra Tim Holtz / Stampers Anonymous Stuff to say, og er stemplet med Archival Ink Jet black. Jeg har også skyggestemplet som effekt.

Disse blir så montert med Tiny attacher (stiftemaskin) og pyntet med diverse Tim Holtz idea-ology produkter (Sprocket gears, Hinge clips, Philosophy tags, Ball chain, Pen nibs og Light bulbs) samt to utklipte og fargede stempler fra Steampunk-samlingen.

Resultatet blir da slik:



Apropos Tim Holtz, så vil jeg benytte anledningen til å minne om candyen jeg har gående - trekkes 1. april!

3 comments:

  1. Lekkert, har ikke vært inne hos deg før(tror jeg) så jeg legger meg til som følger. Var så mye fint her. Håper vi får masse glede og nytte av online kurset.

    ReplyDelete
  2. Oh, My Gosh... I love how your tag turned out! Just Gorgeous!

    ReplyDelete
  3. Wow!! Denne var utrolig kul!!
    Sånn vil jeg lære meg å lage også. Liker!!!

    ReplyDelete

I always love a comment! Mwah! :)