Sunday 26 June 2011

Takkekort 2

Dette takkekortet har jeg laget i to eksemplarer; ett til mamma & pappa og ett til svigermor, som takk for all hjelp vi fikk da vi flyttet.

Mønsterarkene som er brukt er nok en gang fra
DCWV's Street Lace stack.
Penny Black stempelet er fargelagt med Distress Ink, mens teksten fra Stempelglede er trykket med fargen Peeled Paint. Den har også fått et lag Glossy Accents på seg, for å gi litt dybde. Det samme har motivstempelet, men det synes ikke noe særlig på dette bildet.
Dråpen oppe i hjørnet er også Glossy Accents.
Jeg har óg brukt en kantpuncher fra Martha Stewart ("Double Loops"), samt to brads fra Papermania.

2 comments:

  1. Disse pinsvinene er så søte!! Skikkelig hærlig!
    Tusen takk for at du ble med på candyen min!!

    ReplyDelete
  2. For et flott kort, så herlige farger og søtt motiv. :)

    Tusen takk for at du har lyst til å bli følger av bloggen min. Av og til er det bare sånn at følger-oversikten og siste kommentarer ikke laster opp på bloggen min, det varierer fra time til time omtrent. Uansett skal man kunne bli følger dersom du er innlogget i blogger, ved å klikke på linken "følg" i den aller øverste linja på siden, den samme som viser at du er logget inn på blogger. :)

    ReplyDelete

I always love a comment! Mwah! :)