Showing posts with label Martha Stewart. Show all posts
Showing posts with label Martha Stewart. Show all posts

Wednesday, 24 July 2013

SGC #74 - Animal Antics

This fortnight we at the Southern Girls Challenge blog want to see you use animals on your projects!

Time was short for me this time, since I just got home from holiday, so I made a CAS card. I had brought the image and my Distress reinkers with me to the cabin, but unfortunately all the inks got mixed on the way (uuups..).
So I went through the other stash I'd brought, and ended up colouring it with Gelatos and a waterbrush...


The image is from The Paper Shelter, and is called Jurassic Love.
Papers are from Abbey Road and Ladybug and Friends.
Punch from Martha Stewart (Doily Lace) and heart die from Nellie Snellen.
The text stamp is from Tim Holtz (Simple Sayings).

This is my last DT entry at the Southern Girls. I've got so much on my plate at the moment, that something unfortunately had to go.. Some of the others have done as I, but we have all been replaced by other really talented girls! 
I can't wait to see what they will come up with in future challenges! :)


Thanks
Siv xx

Monday, 9 January 2012

Ska vi ta en fika?

Clean and simple..
Dette bursdagskortet er laget av Maja Designs mønsterark i serien Ska vi ta en fika?
Nydelige, lilla ark!

Thursday, 17 November 2011

Bursdagskort i vintage stil

Lagde dette kortet til ei herlig venninne som fylte 30 år den 11.11.11 (jepp, bra dato, ikke sant?!).


Monday, 3 October 2011

1 års bursdagskort

Nydelige Lilja feiret ettårsdagen sin på lørdag, og her er kortet jeg lagde til henne.


Friday, 23 September 2011

Dåpskort til gutt

Den vakre lille prinsen til ei venninne av meg skal døpes om ikke så lenge, og da er det jo på sin plass å lage et kort til ham.

Sunday, 3 July 2011

Et sommerkort

Dette kortet lagde jeg til en av de ansatte i barnehagen til eldstemann, med ønske om god sommer og takk for året som har gått.


Sunday, 26 June 2011

Takkekort 2

Dette takkekortet har jeg laget i to eksemplarer; ett til mamma & pappa og ett til svigermor, som takk for all hjelp vi fikk da vi flyttet.

Mønsterarkene som er brukt er nok en gang fra
DCWV's Street Lace stack.
Penny Black stempelet er fargelagt med Distress Ink, mens teksten fra Stempelglede er trykket med fargen Peeled Paint. Den har også fått et lag Glossy Accents på seg, for å gi litt dybde. Det samme har motivstempelet, men det synes ikke noe særlig på dette bildet.
Dråpen oppe i hjørnet er også Glossy Accents.
Jeg har óg brukt en kantpuncher fra Martha Stewart ("Double Loops"), samt to brads fra Papermania.

Friday, 17 June 2011

Tid for dåp!

Nå nærmer dåpsdagen til minstemann seg.
Derfor har jeg selvfølgelig laget invitasjoner og bordkort for anledningen.

Da jeg skulle lage invitasjonene, googlet jeg litt rundt for inspirasjon. Jeg visste hva jeg ville ha - noe enkelt, men stilrent - men ikke helt hvordan jeg ville ha det. Svaret fant jeg i Soffi's Verden! Tusen takk for super inspirasjon, Ann Sofi, og for at jeg får lov til å legge ut mine "kopier" her i bloggen min. :)

INVITASJONER:


Nok et vintage bursdagskort

Dette kortet lagde jeg for en god stund siden til min svigerbestemor på Dovre.