Showing posts with label bursdagskort. Show all posts
Showing posts with label bursdagskort. Show all posts

Thursday, 7 June 2012

SGC #46 - Things with wings

This fortnight's challenge over at the Southern Girls is all about things with wings!
Here's my DT card for this wonderful challenge...

Tuesday, 6 March 2012

Wishing you all you are wishing for

Jeg rir fortsatt på Tim Holtz bølgen, og dette er siste kreasjon med hans produkter; et bursdagskort til svigermor!

Thursday, 17 November 2011

Bursdagskort i vintage stil

Lagde dette kortet til ei herlig venninne som fylte 30 år den 11.11.11 (jepp, bra dato, ikke sant?!).


Saturday, 29 October 2011

Bursdagskort til gutt

Dette kortet er veldig enkelt, med kun stempling og embossing.


Sunday, 28 August 2011

Steampunk debut(ante)

Fredag ble jeg endelig ferdig med et kort jeg har hatt lyst til å lage lenge, nemlig et STEAMPUNK kort! Digger den stilen, med de flotte viktorianske damene og det mekaniske innslaget.
Kortet skal forøvrig brukes til burdagskort til min kjære mann som fyller år på tirsdag. :)


Thursday, 11 August 2011

Svart vintage bursdagskort

Bedre sent enn aldri..

Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...

Kortet består av svart Bazzill, ei gammel bokside, bølgepapp malt med Black Soot (Distress Ink) og et vintage bilde klippet ut av Graphic 45's mønsterark "Bathing Beauties" fra serien On the Boardwalk. Kantene er skrapet og svertet med Walnut Stain (Distress Ink).
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.

Detaljbilder:


Saturday, 18 June 2011

Bursdagskort til svoger!

Dette kortet lagde jeg til samboeren til min kjære søster da han hadde bursdag for ikke så lenge siden. Det ble veldig enkelt, siden vi driver i flytting, og alle scrappesakene mine ikke var pakket ut ennå.


Friday, 17 June 2011

Nok et vintage bursdagskort

Dette kortet lagde jeg for en god stund siden til min svigerbestemor på Dovre.

Saturday, 16 April 2011

50års bursdagskort

En kollega av mannen fylte 50 år nå på onsdag,
og da måtte jeg jo lage et kort til henne.
Hun har hester både som hobby og jobb, derfor var det naturlig å finne et bilde med akkurat dette på.



Wednesday, 13 April 2011

Bursdagskort i vintage stil

Måtte jo lage et bursdagskort til min kjære søster,
som bl.a. fikk lysene under i gave.