Dette kortet lagde jeg til tøffingen Lucas som fylte tre år for en stund siden... Lettvint og enkelt å lage, greit det også innimellom! :)

Showing posts with label Panduro. Show all posts
Showing posts with label Panduro. Show all posts
Thursday, 1 March 2012
Monday, 3 October 2011
Monday, 26 September 2011
Friday, 23 September 2011
Dåpskort til gutt
Thursday, 11 August 2011
Svart vintage bursdagskort
Bedre sent enn aldri..
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
Kortet består av svart Bazzill, ei gammel bokside, bølgepapp malt med Black Soot (Distress Ink) og et vintage bilde klippet ut av Graphic 45's mønsterark "Bathing Beauties" fra serien On the Boardwalk. Kantene er skrapet og svertet med Walnut Stain (Distress Ink).
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Monday, 18 July 2011
"Fika-kort"
Dette lille kortet (mål ca. 8 x 8 cm) er laget av tre ulike mønsterpapirer fra Maja Designs serie Fika, samt sølvkartong (husker ikke hvor den kom fra).
For å runde av kortet har jeg brukt en hjørnestanser fra Panduro .
Jeg brukte også Spellbinders' Labels One i tre ulike størrelser og kantet + stemplet med Walnut Stain (Distress Ink).
Begge stemplene er fra Stampers Anonymous/Jim Holtz.
Blonden, blomsten, som har fått litt glitterlim, og halvperlene er fra Wild Orchid Crafts.
Det øverste laget fikk også et par dusjer med Glimmer Mist
(Dazzling Diamonds), før det ble montert med limputer.
For å runde av kortet har jeg brukt en hjørnestanser fra Panduro .
Jeg brukte også Spellbinders' Labels One i tre ulike størrelser og kantet + stemplet med Walnut Stain (Distress Ink).
Begge stemplene er fra Stampers Anonymous/Jim Holtz.
Blonden, blomsten, som har fått litt glitterlim, og halvperlene er fra Wild Orchid Crafts.
Det øverste laget fikk også et par dusjer med Glimmer Mist
(Dazzling Diamonds), før det ble montert med limputer.
Tuesday, 5 July 2011
..og et til med samme mønsterpapir..
Lagde ett til, med de samme mønsterpapirene som kortet i forrige innlegg.
Dette skal ped-lederen på avdelingen i barnehagen få.

Dette skal ped-lederen på avdelingen i barnehagen få.

Labels:
Distress Ink,
Dymo,
Glossy Accents,
Kelly Panacci,
Panduro,
Prima,
sommerkort
Subscribe to:
Posts (Atom)


