Showing posts with label Staz On. Show all posts
Showing posts with label Staz On. Show all posts

Wednesday, 8 February 2012

Anonyme Timeglass utfordring nr. 1

Jeg har meldt meg på Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere, og her er mitt bidrag til Utfordring nummer 1. Tema for denne utfordringen er Valentine eller kjærlighet, med hovedfarge rød eller rosa.

Jeg har valgt å lage en tag med rød som hovedfarge, og med en del elementer fra Tim Holtz.

Monday, 26 September 2011

True friendship...

Tagmanien har slått ned for fullt, kombinert med dilla på Distress Ink... Resultatene havner i bloggen litt etter litt, når lillemann tar seg en lur innimellom.

Til denne tagen har jeg kun brukt stempler fra Stampers Anonymous' Shabby French Collection. Utrolig stilige stempler designet av fantastiske Tim Holtz!


Min Venn...

På denne tagen har jeg kosa meg med Distress Ink og diverse annet..