Jeg har meldt meg på Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere, og her er mitt bidrag til Utfordring nummer 1. Tema for denne utfordringen er Valentine eller kjærlighet, med hovedfarge rød eller rosa.
Jeg har valgt å lage en tag med rød som hovedfarge, og med en del elementer fra Tim Holtz.

Jeg har valgt å lage en tag med rød som hovedfarge, og med en del elementer fra Tim Holtz.

