Showing posts with label Stempelglede. Show all posts
Showing posts with label Stempelglede. Show all posts
Monday, 26 September 2011
Thursday, 11 August 2011
Svart vintage bursdagskort
Bedre sent enn aldri..
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
Kortet består av svart Bazzill, ei gammel bokside, bølgepapp malt med Black Soot (Distress Ink) og et vintage bilde klippet ut av Graphic 45's mønsterark "Bathing Beauties" fra serien On the Boardwalk. Kantene er skrapet og svertet med Walnut Stain (Distress Ink).
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Sunday, 26 June 2011
Takkekort 2
Dette takkekortet har jeg laget i to eksemplarer; ett til mamma & pappa og ett til svigermor, som takk for all hjelp vi fikk da vi flyttet.
Mønsterarkene som er brukt er nok en gang fra
DCWV's Street Lace stack.
Penny Black stempelet er fargelagt med Distress Ink, mens teksten fra Stempelglede er trykket med fargen Peeled Paint. Den har også fått et lag Glossy Accents på seg, for å gi litt dybde. Det samme har motivstempelet, men det synes ikke noe særlig på dette bildet.
Dråpen oppe i hjørnet er også Glossy Accents.
Jeg har óg brukt en kantpuncher fra Martha Stewart ("Double Loops"), samt to brads fra Papermania.
Sunday, 19 June 2011
Takkekort
Friday, 17 June 2011
Tid for dåp!
Nå nærmer dåpsdagen til minstemann seg.
Derfor har jeg selvfølgelig laget invitasjoner og bordkort for anledningen.
Derfor har jeg selvfølgelig laget invitasjoner og bordkort for anledningen.
Da jeg skulle lage invitasjonene, googlet jeg litt rundt for inspirasjon. Jeg visste hva jeg ville ha - noe enkelt, men stilrent - men ikke helt hvordan jeg ville ha det. Svaret fant jeg i Soffi's Verden! Tusen takk for super inspirasjon, Ann Sofi, og for at jeg får lov til å legge ut mine "kopier" her i bloggen min. :)
INVITASJONER:

INVITASJONER:

Labels:
baby,
Bazzill,
bordkort,
dåp,
dåpsinvitasjon,
Distress Ink,
Inkido,
invitasjon,
Martha Stewart,
Stempelglede
Subscribe to:
Posts (Atom)

