We were a group of 60 people who were divided into two. First I saw Dyan. Wow - isn't she just amazing?! Such vibrant, gorgeous colors, and WHAT an art journal!! So cool! She really made me feel like picking up my own art journal again, which I started a few months ago, but which still has only one page finished.. She is so talented, and so funny! It was great, even after seven hours of demoing that day, she was still energetic and made jokes and showed us loads of good stuff.
Monday, 27 February 2012
Tim Holtz and Dyan Reaveley demo at Bikuben, Norway
On Friday Feb 24 I was in every papercrafter's heaven. Tim Holtz and Dyan Reaveley were demoing at Bikuben, Norway's best papercrafting store (in my opinion), and I was there!!!
We were a group of 60 people who were divided into two. First I saw Dyan. Wow - isn't she just amazing?! Such vibrant, gorgeous colors, and WHAT an art journal!! So cool! She really made me feel like picking up my own art journal again, which I started a few months ago, but which still has only one page finished.. She is so talented, and so funny! It was great, even after seven hours of demoing that day, she was still energetic and made jokes and showed us loads of good stuff.
We were a group of 60 people who were divided into two. First I saw Dyan. Wow - isn't she just amazing?! Such vibrant, gorgeous colors, and WHAT an art journal!! So cool! She really made me feel like picking up my own art journal again, which I started a few months ago, but which still has only one page finished.. She is so talented, and so funny! It was great, even after seven hours of demoing that day, she was still energetic and made jokes and showed us loads of good stuff.
Monday, 13 February 2012
Anonyme Timeglass utfordring nr. 4
Da var det dags for den siste utfordringen i Anonyme Timeglass 2012. Som vanlig er temaet Valentine/Kjærlighet, og denne gangen var oppgaven FRI! Tjoho, da var det bare å slå seg løs med det jeg liker aller best!!
Det ble selvfølgelig en tag fra meg, siden det er min store "dille" om dagen.
Det ble selvfølgelig en tag fra meg, siden det er min store "dille" om dagen.

Sunday, 12 February 2012
Anonyme Timeglass utfordring nr. 3
Alle oppgavene i Anonyme Timeglass har hovedtema Valentine eller Kjærlighet. Denne gangen, i utfordring nr. 3, går oppgaven ut på detaljer; hjerter og roser. Denne gangen ble mitt bidrag en hjerteeske, laget med utgangspunkt i Nellie Snellen hjertedies, etter Henrikkes mal.


Friday, 10 February 2012
Anonyme Timeglass utfordring nr. 2
Det er fortsatt noen timer igjen av Anonyme Timeglass utfordring nr. 2, så - tjoho - her kommer mitt bidrag!
Hovedtema for alle timeglassoppgavene er Kjærlighet eller Valentine. Denne gangen skulle kreasjonen være enten oval, rund eller hjerteformet.

Hovedtema for alle timeglassoppgavene er Kjærlighet eller Valentine. Denne gangen skulle kreasjonen være enten oval, rund eller hjerteformet.

Wednesday, 8 February 2012
Anonyme Timeglass utfordring nr. 1
Jeg har meldt meg på Anonyme Timeglass hos Anonyme Scrappere, og her er mitt bidrag til Utfordring nummer 1. Tema for denne utfordringen er Valentine eller kjærlighet, med hovedfarge rød eller rosa.
Jeg har valgt å lage en tag med rød som hovedfarge, og med en del elementer fra Tim Holtz.

Jeg har valgt å lage en tag med rød som hovedfarge, og med en del elementer fra Tim Holtz.
Wednesday, 18 January 2012
Kort med Tim Holtz teknikker
Monday, 9 January 2012
Ska vi ta en fika?
Thursday, 17 November 2011
Bursdagskort i vintage stil
Saturday, 29 October 2011
Monday, 17 October 2011
Tim Holtz inspirert tag med Distress Ink og Perfect Pearls
Jeg bare elsker Tim Holtz - hans utstråling, produkter og fantastiske teknikker.
Her er en tag jeg lagde i dag mens lillemann tok en blund, inspirert av denne enestående kunstneren.
I just love Tim Holtz - his presence, products and fantastic techniques.
Here is a tag which I made today while kiddo took a nap, inspired by this remarcable artist.

I just love Tim Holtz - his presence, products and fantastic techniques.
Here is a tag which I made today while kiddo took a nap, inspired by this remarcable artist.
Monday, 3 October 2011
Monday, 26 September 2011
True friendship...
Tagmanien har slått ned for fullt, kombinert med dilla på Distress Ink... Resultatene havner i bloggen litt etter litt, når lillemann tar seg en lur innimellom.
Til denne tagen har jeg kun brukt stempler fra Stampers Anonymous' Shabby French Collection. Utrolig stilige stempler designet av fantastiske Tim Holtz!

Til denne tagen har jeg kun brukt stempler fra Stampers Anonymous' Shabby French Collection. Utrolig stilige stempler designet av fantastiske Tim Holtz!

Friday, 23 September 2011
Dåpskort til gutt
Sunday, 28 August 2011
Steampunk debut(ante)
Thursday, 11 August 2011
Svart vintage bursdagskort
Bedre sent enn aldri..
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
Kortet består av svart Bazzill, ei gammel bokside, bølgepapp malt med Black Soot (Distress Ink) og et vintage bilde klippet ut av Graphic 45's mønsterark "Bathing Beauties" fra serien On the Boardwalk. Kantene er skrapet og svertet med Walnut Stain (Distress Ink).
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Ei fantastisk venninne fylte 30 år for et par-tre måneder siden, og jeg har først NÅ fått somla meg til å fikse bursdagsgave og -kort. Sånn går det når man både får barn nummer 2 og flytter på en gang...
De andre motivene og tag'en er fra Graphic 45's Staples stickers.
Tag'en er stemplet med tekst fra Stempelglede.
Blingen er en brad fra Panduro, mens hjertehengelåsen og blomsten er fra Prima. Blomsten har fått seg en god dæsj Glimmer Mist.
Blondene er fra KaiserCraft.
Detaljbilder:
Monday, 18 July 2011
"Fika-kort"
Dette lille kortet (mål ca. 8 x 8 cm) er laget av tre ulike mønsterpapirer fra Maja Designs serie Fika, samt sølvkartong (husker ikke hvor den kom fra).
For å runde av kortet har jeg brukt en hjørnestanser fra Panduro .
Jeg brukte også Spellbinders' Labels One i tre ulike størrelser og kantet + stemplet med Walnut Stain (Distress Ink).
Begge stemplene er fra Stampers Anonymous/Jim Holtz.
Blonden, blomsten, som har fått litt glitterlim, og halvperlene er fra Wild Orchid Crafts.
Det øverste laget fikk også et par dusjer med Glimmer Mist
(Dazzling Diamonds), før det ble montert med limputer.
For å runde av kortet har jeg brukt en hjørnestanser fra Panduro .
Jeg brukte også Spellbinders' Labels One i tre ulike størrelser og kantet + stemplet med Walnut Stain (Distress Ink).
Begge stemplene er fra Stampers Anonymous/Jim Holtz.
Blonden, blomsten, som har fått litt glitterlim, og halvperlene er fra Wild Orchid Crafts.
Det øverste laget fikk også et par dusjer med Glimmer Mist
(Dazzling Diamonds), før det ble montert med limputer.
Tuesday, 5 July 2011
..og et til med samme mønsterpapir..
Lagde ett til, med de samme mønsterpapirene som kortet i forrige innlegg.
Dette skal ped-lederen på avdelingen i barnehagen få.

Dette skal ped-lederen på avdelingen i barnehagen få.

Labels:
Distress Ink,
Dymo,
Glossy Accents,
Kelly Panacci,
Panduro,
Prima,
sommerkort
Sunday, 3 July 2011
Et sommerkort
Sunday, 26 June 2011
Takkekort 2
Dette takkekortet har jeg laget i to eksemplarer; ett til mamma & pappa og ett til svigermor, som takk for all hjelp vi fikk da vi flyttet.
Mønsterarkene som er brukt er nok en gang fra
DCWV's Street Lace stack.
Penny Black stempelet er fargelagt med Distress Ink, mens teksten fra Stempelglede er trykket med fargen Peeled Paint. Den har også fått et lag Glossy Accents på seg, for å gi litt dybde. Det samme har motivstempelet, men det synes ikke noe særlig på dette bildet.
Dråpen oppe i hjørnet er også Glossy Accents.
Jeg har óg brukt en kantpuncher fra Martha Stewart ("Double Loops"), samt to brads fra Papermania.
Sunday, 19 June 2011
Takkekort
Saturday, 18 June 2011
Bursdagskort til svoger!
Friday, 17 June 2011
Tid for dåp!
Nå nærmer dåpsdagen til minstemann seg.
Derfor har jeg selvfølgelig laget invitasjoner og bordkort for anledningen.
Derfor har jeg selvfølgelig laget invitasjoner og bordkort for anledningen.
Da jeg skulle lage invitasjonene, googlet jeg litt rundt for inspirasjon. Jeg visste hva jeg ville ha - noe enkelt, men stilrent - men ikke helt hvordan jeg ville ha det. Svaret fant jeg i Soffi's Verden! Tusen takk for super inspirasjon, Ann Sofi, og for at jeg får lov til å legge ut mine "kopier" her i bloggen min. :)
INVITASJONER:

INVITASJONER:

Labels:
baby,
Bazzill,
bordkort,
dåp,
dåpsinvitasjon,
Distress Ink,
Inkido,
invitasjon,
Martha Stewart,
Stempelglede
Subscribe to:
Posts (Atom)











